Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Specjalista ds. administracyjnych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lidzbarku Warmińskim
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Ośrodek Sportu i Rekreacji
Data udostępnienia: 2025-01-08
Ogłoszono dnia: 2025-01-08
Termin składania dokumentów: 2025-01-22 08:00:00
Nr ogłoszenia: 1
Zlecający: Ośrodek Sportu i Rekreacji
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- jest obywatelem polskim.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie wyższe w zakresie: ekonomii, rachunkowość i finanse, administracja,
- doświadczenie w pracy w księgowości,
- samodzielność, wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność,
- znajomość obsługi komputera, obsługi standardowych aplikacji Windows (Word, Excel), oraz poczty elektronicznej i Internetu,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
- znajomość ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego,
- mile widziany staż pracy w księgowości,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie referatu organizacyjnego i BHP
- Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem archiwum zakładowego.
- Obsługa stypendiów sportowych.
- Sporządzenie wniosków do operatora Animatorów Sportu.
- Prowadzenie i nadzór nad regulaminem udzielania zamówień publicznych.
- Pomoc w organizacji imprez sportowo-rekreacyjnych.
- Kierowanie pracą Centrum Informacji Turystycznej w zakresie jego dostępności, atrakcyjności oferty sprzedażowej artykułów informacyjnych, poglądowych itp.
- Nadzór nad przygotowaniem funkcjonowania lodowiska i plaży miejskiej.
V. Wymagane dokumenty:
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy,
- list motywacyjny,
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających uprawnienia, umiejętności i kwalifikacje,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
- klauzula informacyjna – załącznik nr 1 do ogłoszenia,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku, gdy kandydat, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych -pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie wyłonionych kandydatów).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2025-01-22 08:00:00
b. Sposób:
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2025-01-08 08:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lidzbarku Warmińskim ul. Bartoszycka 24 , z dopiskiem : Dotyczy: " Specjalista do spraw administracyjnych" w terminie do dnia 22.01.2025r. do godz. 8:00.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 0-89-767-20-87. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Lidzbarku Warmińskim oraz na tablicy ogłoszeń w OSiR ul. Bartoszycka 24
Jednocześnie informuję o możliwości odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.